Vidste du, at det for alle virksomheder med ansatte er lovpligtigt at udarbejde en skriftlig APV. En APV er en arbejdspladsvurdering og BeneFiT Ergoterapi kan i samarbejde med dig og din virksomhed udarbejde denne.
Det er et krav, at en APV består af fem faser:
- Identificering og kortlægning af virksomhedens samlede arbejdsmiljø
- Beskrivelse og vurdering af arbejdsmiljøproblemer
- Inddragelse af sygefravær
- Prioritering af løsninger
- Udarbejdelse af handlingsplan samt retningslinjer for opfølgning på handleplanen.
Med BeneFiT Ergoterapi som samarbejdspartner får virksomheden en professionel udførsel af hele APV processen.
Vi indleder med en dialog, så vi får lavet lige præcis det virksomheden har brug for.
Vi anvender f.eks. spørgeskemaer, dialogmøder, interview, runderinger m.m. Hvad der passer bedst hos jer, aftaler vi ved start.
BeneFiT Ergoterapi er med hele vejen og varetager alt administration omkring APV'en.
Til slut modtager virksomheden en samlet APV rapport, som giver et klart og tydeligt billede af det samlede arbejdsmiljø og samtidig giver et samlet overblik over løsninger på eventuelle problematikker.
Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil vide hvordan vi kan hjælpe dig.