Borg Automotive

Borg Automotive

Hvorfor valgte i at få lavet ergonomisk vejledning?

Vi har i vores arbejdsmiljø organisation vedtaget, at vi en gang årligt skal tilbyde medarbejderne ergonomisk vejledning.

 

Hvordan var forløbet?

Det var et fint forløb, først med lidt kommunikation via telefon og mail og så en god dag, med udelukkende positiv respons fra de medarbejdere som havde booket sig ind til vejledningen.

 

Hvad har i fået ud af det?

Virksomheden har vist, at den gerne vil det bedste for medarbejderne. De som deltog har fået gode tips og tricks, tilpasset lige præcis deres behov og eventuelle udfordringer.

 

 

Tilbagemeldinger:

 ”Jeg synes hun var fin og gav mig nogle gode tips, som jeg vil prøve at følge.

Og så var hun ikke belærende på nogen måde, hvilket jeg godt kunne lide, samtidig med at hun virkede professionel.”

 

”Jeg synes hun var glimrende til hendes arbejde.

Grundig, lyttende, nuanceret samt virkede god rent fagligt. Jeg blev hvert fald klogere i forhold til hvad jeg ”i forvejen” havde kendskab til.”

 

”Jeg synes, at hun var fin. Hun kom med nogle gode råd, men var ikke for pushy/ insisterende på at der absolut skulle ændres noget.”

 

 

Trine Vang Ubbesen

Borg Automotive

© BeneFiT Danmark